Series

Fabio Capri on Pokémon

crema
The Mega-talented artist/creator Fabio Capri goes head-to-head against our mega-handsome troll/host Josh in a game of Pokémon Stadium and Mario Kart Deluxe 8. The loser eats the most disgusting snack we got!
Show transcript
00:00
What up guys? It's your boy Josh.
00:02
And we're here playing high score with,
00:04
oh my God. He is as cool as he looks.
00:07
Look at this, look as cool,
00:10
you know, hey,
00:11
you got, you know what IB we're gonna play high
00:17
score. We're playing Pokemon Stadium one V one.
00:19
Let's get into it.
00:30
OK. So we're gonna do a quick little battle Fabula vintage
00:38
He's a Pokemon just like me and that's crazy dude.
00:41
I do love Pokemon.
00:42
We gotta, we gotta pick strategy.
00:43
We can't show each other before,
00:45
before we get into it.
00:46
Let me ask you a quick rapid fire question.
00:48
Hot Cheetos or talkies,
00:49
hot Cheetos, all shows or movies.
00:52
I kinda like something that wraps up quick.
00:54
I, I don't like when the shows they,
00:56
they're coming out and it's an hour episode.
00:58
I'm like, bro,
00:59
I watch anime. What's your favorite anime right now?
01:03
Everybody's watching that though.
01:04
That's great. Oh,
01:05
I need to choose these.
01:06
Hold on. Let me,
01:07
let me, let me be a strategy with my strategy,
01:09
bro, bro, bro,
01:10
is trying to psych me out,
01:11
man. All ready.
01:13
All right. So road trips or flights,
01:15
road trips way better,
01:16
right? You get the music.
01:17
What's good? Like road trip music?
01:19
Queen? Oh, you beat OK.
01:22
I got Sans you up,
01:23
you got me out.
01:24
I put my t in there.
01:26
What do you got?
01:26
I'm not telling you about to see Fury swipes.
01:30
So everybody that's watching this,
01:32
his weakness is water.
01:34
It's mahua. All right.
01:36
What about,,
01:36
rain or son? I'm from Arizona.
01:38
You love the hot,
01:39
right? Egg. Egg.
01:41
No, bro. Duty.
01:44
So, bro, I used to be really,
01:47
really moreno and then I just,
01:49
I just started hibernating.
01:51
I stopped going outside that.
01:53
So the A Z.
01:53
So is there's nothing like it.
01:54
Stop forgiving. I,
01:55
I got a place out there now.
01:56
Oh, you look at that.
01:58
Distracting me too easy.
01:59
Distracting me. Hey,
02:02
well, so what's the forfeit though?
02:03
What's the forfeit? So like to start taking this seriously?
02:05
Like the game? You're just chilling.
02:06
You're just chilling. We,
02:09
we'll do like a whole bag of sour patch kid.
02:11
That's intoxication. We'll get wild.
02:14
Well, you guys have like some nasty stuff like,
02:15
yeah, we'll make something,
02:16
we'll let someone make something else.
02:17
You can just do it on the flat like whatever dealers choice
02:20
We let them make it all right.
02:21
Love songs or hype songs.
02:23
What's your favorite love songs?
02:25
I'm a lover boy.
02:26
I'm a lover boy.
02:26
Yeah. Tell us about your new single.
02:32
Per Per Wait, I'm losing,
02:37
I'm losing. Oh Let's go.
02:39
Ok. I think we should save it for the Mario Kart
02:42
OK. That's more intense.
02:43
You know, I'm gonna give it to you because you feel
02:45
like youve been a good sport.
02:46
You know, you've been in such a good,
02:47
it in a critical hit.
02:50
No way. OK.
02:51
Thank you. Thank you for just taking that.
02:53
It would take forever you guys.
02:59
So guys, so it's Fabio today and we're gonna interview Josh
03:02
What up? This is my first interview.
03:03
What are we doing?
03:05
Grand Prix? Oh Dude,
03:07
I mean, I was practicing the other day.
03:08
So who's your character?
03:09
I've always been a Luigi guy.
03:10
So he's the vibe though actually.
03:12
No, I'm getting Link.
03:13
What the heck, bro.
03:15
It's literally me, bro.
03:16
Get in there. That's literally me.
03:18
I'm Link. So how did you come up with Fabio?
03:20
Is your name? You were just like,
03:21
that's, that's my artist name.
03:22
I'm gonna go with it.
03:23
That's my dad's name and his dad's.
03:25
So you're the third?
03:26
Yeah, but five years,
03:27
the third doesn't sound that cool.
03:28
So, I mean,
03:32
I'm gonna name my kid Fabio two.
03:33
So he's gonna be the four,
03:34
the four. That's cool.
03:35
Yeah, it's pretty,
03:36
it's pretty egotistical. It's pretty,
03:37
it's pretty selfish of me,
03:38
but I don't care.
03:39
What's your favorite place of performance?
03:41
OK. This is ambitious because guys,
03:43
like, like, I bro,
03:44
I barely started dropping music,
03:45
like for real, like a few months ago,
03:47
I wanna like perform outside of the country.
03:49
Like, like like France,
03:50
like, I just wanna go to France was friends,
03:55
friends in the house.
03:55
Call him out, France.
03:57
Yeah, I thought you said France was here.
03:59
I was confused. I was like,
04:00
who's France? How do I go?
04:02
This one? Oh,
04:02
I thought you knew how to play.
04:03
Oh, you're trying to share.
04:06
So what's the crazy stuff your fans have ever like done with
04:08
you? I mean,
04:08
they mess with you in the chats.
04:09
I've had definitely my fair share of weird encounters.
04:12
I will a man.
04:12
And as I mean,
04:14
I don't really like talk about it or care too much because
04:16
I understand it's just like the internet.
04:17
What do you do?
04:18
Like when people do like weird stuff you,
04:19
you're like, oh try to be super nice or you like
04:22
cut it right away.
04:22
What do you do?
04:23
What's the, I I would say I'm pretty like reserved.
04:25
I remember once I was just chilling and I went to Target
04:28
I got in my D MA picture of me.
04:32
I was at Target.
04:33
I remember I did post this on tiktok.
04:34
I was like, dude,
04:34
what, like, who's doing this?
04:36
And it was just like somebody was like,
04:38
wow, you look so much fighter in person.
04:40
And I was like,
04:42
I mean, I'm usually Joe in person.
04:44
I feel like I'm,
04:44
I'm pretty, pretty calm,
04:45
you know, if there's too many people see me once I
04:48
was at Los Caron and it kind of started getting kind
04:50
of packed and I was like,
04:52
damn, I was like,
04:52
yeah, OK. Get out of,
04:53
you know, me.
04:54
Like, what the heck?
04:55
That's cool though. Right?
04:56
Yeah, definitely. It's amazing.
04:57
It's, it's like,
04:58
I don't even think I'm like all that.
05:00
Like, I just be making videos,
05:01
silly videos and, you know,
05:03
I, I'm just a normal dude so it's like weird,
05:05
you know, I'm like,
05:05
you're not that humble forever that guy.
05:08
Hey, man, I don't know.
05:10
I might switch up when the money comes.
05:11
Oh, here's our studio cat beans.
05:13
Like I feel like I repel cats because I,
05:15
I just have bad cat.
05:16
Ju ju He likes me.
05:19
Wow, that's crazy.
05:20
So you beat me in the first one.
05:21
We're chilling. You got third.
05:22
I got fifth. All right.
05:23
We got three more races.
05:24
All right, cool.
05:25
Let's lock it in.
05:26
Yes, I'm locked in.
05:27
You have these bots.
05:27
No joke right now,
05:28
dude. This is the steering,
05:31
bro. What the heck the cars are jacked?
05:33
Who look at this drift?
05:35
Oh, yeah, I didn't tell you about the cat.
05:36
You do give me the cat.
05:37
Oh, yeah. So one of my first times coming over
05:39
here I went to this really rich aunt's house.
05:42
We never had a cat but I did have a,
05:45
a chihuahua and her name was Ki Cki and I are just
05:48
like this. Rest in peace.
05:50
Rest in paradise. But I don't know what she up to
05:53
actually, but I gotta see our,
05:56
I was taking care of kikis and we're on our way out
05:58
Pretty much. Malan Car is like,
06:00
really scary cat. I don't know,
06:02
it just look evil,
06:03
you know, like,
06:03
like he looked like he hated me.
06:06
Sorry. Now I love cats.
06:08
I'm like, wow,
06:08
like, you know,
06:09
I was a bad little kid but pretty much this cat tried
06:12
to jump on Chey's and I'm so sorry,
06:14
the cat lovers, you know,
06:16
I was young and naive but I was in soccer at the
06:18
time, bro. I jumped that cheeky.
06:20
So I, you went for the messy kick.
06:23
I'm so sorry. Top quarter.
06:24
I'm so sorry. But then,
06:26
you know, the,
06:26
the cat got its leg back,
06:28
it got nine lives and then I took one and then it
06:30
was like, I got more beans.
06:32
Beans is chilling. Beans is I've never seen a cast in
06:35
that position. That's a crazy position.
06:36
Ready to go. All right.
06:38
I, I lost you but it's ok.
06:40
It's ok. You only have four points total.
06:42
It's two more races to go.
06:43
What's your favorite thing about A Z?
06:45
Nothing. It's calm and like,
06:48
especially where I live.
06:49
I live, like,
06:50
in a calm area now.
06:51
I was in like a little,
06:52
you know, a little ghetto part for most of my time
06:55
Yeah, it was fun.
06:56
It was fun. Like,
06:57
if I was learning,
06:58
if I was raised in like a gated community in Arizona or
07:00
whatever. Like I'm sure like it don't,
07:02
it don't hit the same job.
07:03
You have cholos out there or?
07:04
What? A no,
07:06
I mean, I was never really affiliated with anything.
07:08
Like, yeah, if anybody asked me,
07:10
I, I'm a good boy,
07:11
you know, I don't,
07:12
I don't do anything,
07:14
you know, Mao Lente.
07:15
Yeah. I literally,
07:17
sorry guys, I don't know anything,
07:19
guys, sorry guys,
07:20
I just stay quiet.
07:21
Let's get to the paranormal because we,
07:23
we barely touched on it.
07:23
I feel like you had.
07:24
Dude, I'm not gonna lie.
07:26
I won't watch the fear.
07:28
Oh, I saw the fear.
07:29
I'll watch, I'll watch like creepy pasta.
07:31
You know, I've always liked like theories and stuff like,
07:34
you know, it's the craziest theory you're like addicted to.
07:37
I don't know, man,
07:37
I don't wanna say anything too crazy because then they're gonna,
07:39
they're gonna look for me.
07:40
They gonna come after I start talking about like,
07:43
I listen, being a lizard and then they're gonna be like
07:46
she's not. No,
07:46
no, no, I don't believe that either.
07:48
I'm just kidding. But like I remember,
07:49
I used to watch a lot of conspiracy theory.
07:51
If there was a lizard though,
07:52
if, if someone was a lizard who would you think?
07:54
Like, yeah, that's a lizard.
07:55
Maybe, like, genuinely if there was like a lizard person
07:58
like hiding in Hollywood somehow,
08:00
bro. This is treacherous,
08:02
treacherous. We're losing.
08:03
I would say Zuckerberg.
08:04
Oh, wow. Yeah,
08:05
you're right. He looks like a,
08:06
I mean, that's messed up,
08:07
man. Hey, sorry Zuckerberg.
08:09
He's just Jack, calm,
08:11
quiet. He's, he looks cold.
08:13
I've never seen, I've never seen Zuckerberg pull like a,
08:17
like an M MA fighter now.
08:18
Really? That's crazy.
08:19
Good job Zuckerberg. Who would win if you had to see
08:22
like money on it.
08:23
Damn. Elon Musk or Zuckerberg.
08:25
I feel like Elon Musk got like more pep in his step
08:27
though. Like he,
08:28
he has like probably like inserted robotics or something.
08:31
Like he's probably a way ahead,
08:32
you know, I don't know,
08:34
they're already talking about the chip and stuff.
08:35
Would you do that?
08:36
The chip inside the only chips I'm putting inside of me are
08:40
hot. Cheetos. My boy,
08:41
I'm not doing that.
08:42
I'm not touching that.
08:43
That's terrifying. The other day I was at a drive
08:45
through at, at Carl's Junior and then I was talking to
08:47
like this a I sound like Siri.
08:50
Yeah, straight up.
08:51
I was confused. Was she nice?
08:53
It was intelligent but I was like I was repeating myself and
08:56
so just trying to like make sure they didn't get my order
08:58
wrong. No, no.
09:00
She was like a I is crazy dude.
09:02
A taking over everybody's job.
09:03
Yeah, I was trying to write a song with a I
09:05
the other day. Let's see.
09:06
Let's see if it's really about it.
09:07
I was, I was like,
09:08
write me a song about Love.
09:11
Did it work? Yeah,
09:11
that's where the songs are coming out guys.
09:13
Hey, I wrote it.
09:15
No, I'm just kidding.
09:16
Oh, wow. Seventh place.
09:17
Ok. Let me walk in.
09:18
Do you like a I music?
09:21
I thought I heard that about bunny one.
09:22
It's not that bad,
09:23
to be honest for me.
09:24
At least I feel like thing about music is like a,
09:26
I will never did your first place.
09:27
You, hey, bro.
09:29
Hey, I'm hitting these drugs,
09:31
bro. Oh, heck no,
09:33
it's got your license.
09:33
That's why now the thing about music for me,
09:36
it's a, I it'll never be able to replace a human
09:40
you know, no matter what,
09:42
it's never gonna be able to take that emotion and feel it
09:45
And honestly, I don't want that in my discography.
09:47
Do you like singing in English more or Spanish more?
09:51
I have one song,
09:54
oh I'm over here jumping over the trucks like seven plays.
09:57
To be honest, bro.
09:58
I've always been into English music before but II,
10:00
I like both when I'm writing in Spanish is different because there's
10:04
something to do with the way like everything is pronounced.
10:08
I feel like I have a different voice in Spanish like the
10:10
real meso com mo,
10:12
you know, so where would Fabio be right now if he
10:15
wasn't in music, bro?
10:16
I used to wanna be the biggest Tik Toker in the world
10:19
Nah. The biggest I wanted to do.
10:20
I wanted to really focus on my youtube videos.
10:22
I, I was streaming really hard too a while back.
10:24
But I just, I was like,
10:26
wow, I should do music.
10:27
I was like, I love,
10:28
yeah, dude, I can never escape it.
10:30
And then I don't see myself being happy being the next Charlie
10:33
demilio. I don't wanna just,
10:35
it's fun. It was fun while I do it for fun
10:38
Little hobbies here and there.
10:38
Yeah, it's fun.
10:39
It's great. But I could die and be happy that I
10:42
like and not care that I wasn't based to in the world
10:44
But I don't think I could live my life and
10:47
die without ever having tried music back then.
10:50
And you're doing good.
10:50
I'm doing my best.
10:51
So I would hope so.
10:52
So we're gonna see the results,
10:53
right? You ready to eat some nasty stuff?
10:55
We got, no.
10:57
Tell him what happens when you lose.
10:58
No, ready? OK.
11:00
Pao Ydp. Oh no,
11:12
no, that's all great.
11:15
That's amazing. Ok.
11:16
Lo lo que El Perera a lot.
11:25
You got any anchovies?
11:27
I mean, I'm just kidding,
11:28
bro. I was just messing with it.
11:29
Just peanuts. Wow,
11:31
bro. This is amazing.
11:33
I, I'm glad I lost.
11:34
It's like, oh,
11:36
you got Cheetos. I love hot Cheetos.
11:37
Yeah, we're gonna,
11:38
we're gonna put a little bit of those on top and it's
11:39
a little bit of sour patch kids.
11:40
You'll have a little bit before we throw in there.
11:42
Ok? Let me,
11:43
you guys had them on demand.
11:46
I, I don't know how this would blend though.
11:48
You lose, you eat this and work,
11:50
bro. I eat this at like 12 ami mean chocolate.
11:54
This is kind of weird.
11:55
I'm not gonna like chocolate and,
11:56
and Cheeto and popcorn sasa.
11:59
Which all? Alright,
12:01
bro. I was just kidding,
12:01
bro. Yes. Ok,
12:03
bro, we just had that right there with Laverda.
12:07
Estas. Mueno. Pero.
12:10
No secu areta Deri.
12:12
It's about to be a party man.
12:16
breath right? And that was high score with Fabio.
12:28
I got fourth. So I didn't get the podium but I
12:31
beat Fabio. Hey,
12:32
you're not first. You're last my boy,
12:34
you're right. But I didn't eat this.
12:36
That was high score baby.
12:37
See you. I say he's like us.
12:43
Yeah. Yeah. Bye guys.