SeriesLIVE

Cholos Try a Chinese Foot Massage

Cholos & Cholas
Better than a beat down in County jail.
Show transcript
00:00
You guys be down for the feet massage.
00:02
Ah uh ah I don't let nobody touch my feet.
00:13
No, nobody.
00:14
Ok.
00:15
No, no, no, no, no, no, I'm very tick.
00:17
Oh I got some raggedy ass feet, bro.
00:19
No, no, no, too tick.
00:22
It's very scary for me.
00:23
I don't even like men touching me.
00:27
You ain't gonna be touching me like that and not even my girl
00:29
touching me like that.
00:30
Hold on.
00:31
Oh that hurts.
00:33
That hurts.
00:34
Yeah.
00:35
Hold on.
00:37
Yeah, the back is, is fine.
00:39
Let's just do the back, man.
00:40
That's ok.
00:41
Yeah, a lot better all of a sudden don't look at me, bro.
00:45
Please keep your head down.
00:47
Damn, this is weird.
00:52
Hey, I'll answer it for you.
00:53
I'll tell him to call you back later because he probably got
00:56
a lot of girls.
00:56
Huh?
00:57
So what?
00:57
I bet this dude got a lot of girls on his Instagram.
00:59
I something happened right there like my nerves or something
01:03
I don't think your nose is supposed to pop.
01:05
He's jacking your toe.
01:07
Don't do that to me, bro.
01:08
If you got those stripper feet that I recommend to strippers
01:11
all day because strippers they're on their feet constantly
01:14
on them high heels.
01:15
Them stilettos are like, like this, I don't know.
01:17
Yeah.
01:17
I think I just need it in my lower back.
01:19
I don't think I need anything there.
01:20
I think my head is fine.
01:22
What?
01:22
I got a fever.
01:24
I do.
01:25
Oh, no.
01:26
You touching my head?
01:27
Like I got a fever.
01:28
Oh, hell no.
01:29
He's going in my ears.
01:30
What the, what that?
01:32
No, that's not cool.
01:33
Oh What the, what did I do wrong?
01:37
He sounds like a, like a, like a beat down in the county jail
01:40
He, he's trying to get all these demons out of me.
01:43
Yeah, those are better myself.
01:46
Don't do that.
01:47
Definitely for real.
01:53
Hey, what you doing, bro?
01:55
Are you hurting me, bro?
01:56
You wanna fight?
01:57
Yes, sir.
01:58
No, I'm just messing with you.
02:00
OK?
02:00
Have a nice day.
02:01
All right.
02:01
Thank you.
02:02
Thank you, man.
02:03
I feel like I just got jumped towards the middle like over my
02:06
shoulder blade area.
02:07
Is that felt great, man.
02:08
Those were like the key points.
02:10
Hey, now I'm ready.
02:11
I feel like come on because the cops come after us.
02:14
I'll be gone.
02:15
Me too.
02:17
He's fucking concentrating on one part like killing me on
02:20
one part.
02:20
So 1 ft is gonna be real good.
02:22
This is my ass kicking foot.